Розробка інтернет магазину

Інтернет-Магазин Ціна розробки

Відкриття інтернет-магазину проходить в кілька етапів. Створення інтернет магазину за всіма правилами і канонами не може не принести успіх своєму власникові.

5+ магазинів щомісяця!

Вартість Розробки

Від 999 грн*, Вартість розробки сайту залежить від обсягу роботи і способу створення сайту.

Склад Послуги "Магазин під ключ"

Замовити сайт під ключ

Юніквеб

Веб-Студія

Ви вже продавець? Чудово! Це означає, що перед вами є питання створення сайту інтернет-магазину.

Створення інтернет-магазину

Google.Sites • SitePro • WordPress WooCommerce

Інтернет-магазин – це веб-сайт, на якому можна переглядати та купувати товари або послуги онлайн. Зазвичай такі сайти включають каталог продукції, докладні описи товарів, фотографії, відгуки покупців, та функціонал для додавання товарів у кошик та оформлення замовлення. Також вони можуть містити різні форми оплати, систему управління замовленнями та інтеграцію з логістичними службами для доставки товарів. Інтернет-магазини дозволяють зручно здійснювати покупки, не виходячи з дому, і часто надають різноманітні способи доставки та оплати.

Інтернет-магазин – це веб-сайт, на якому можна переглядати та купувати товари або послуги онлайн за домомогю активованих платіжних сиситем. Сайт каталог – це магазин з усіма функціями, але без можливості купувати он-лайн, немає інтегрованих плвтіжних систем. Тобто відвідувач переглядає товарт, але робить замовлення після консультації з продавцем або менеджером. 

  1. Розробка технічного завдання (ТЗ): вибір способу розробки, розробка структути баз даних, структури сайту, опис зовнішнього вигляду і функціоналу сайту та ін.
  2. Вибір хостингу. Реєстрація доменного імені.
  3. Технічна розробка сайту.
  4. Підключення платіжних систем.
  5. Запуск сайту. Тестування.
  6. Наповнення інтернет-магазину. Тексти, фото і опис товарів.
  7. Просування інтернет-магазину в мережі інтернет.

Вартість розробки сайту залежить від обсягу роботи і способу створення сайту.

Ми рекомендуємо відповідально підійти до вибору способу розробки сайту, головним критерієм при цьому є кількість позицій товарів. Чим більше товарів, тим більше продуктивніше з технічного боку потрібні хостинг і платформа програмування.

ОРІЄНТОВНІ ЦІНИ НА СТВОРЕННЯ САЙТУ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ:

Безкоштовна платформа Google.Site ~ 999 грн:

  • лендінг з товарами,
  • до 3-х блоків,
  • до 5 товарів,
  • платіжна система через посилання на сплату,
  • 2-3 абзаци текстів,
  • домен та хостинг не потрібні.
  • фото та тексти надає замовник.
  • якість сайту – низька.

Конструктор SitePro – від 3 999 грн:

  • непоганий інтернет-магазин,
  • всі необхідні сторінки,
  • до 300 товарів,
  • платіжна система через посилання на сплату або через модерацію банку,
  • домен та хостинг сплачує Замовник.
  • фото та тексти надає замовник.
  • якість сайту – середня/гарна.

CMS WordPress – від 5 999 грн:

  • якісний інтернет-магазин,
  • всі необхідні сторінки,
  • до 1500 товарів,
  • платіжна система через модерацію банку,
  • домен та хостинг – сплачує Замовник.
  • фото та тексти надає замовник.
  • якість сайту – висока.

Якщо Ви хочете зробити якісний інтернет-магазин з великою кількістю товарів, необхідно зважити всі “за” і “проти”, оцень свій бюджет, особливо переспективи розширення в майбутньому. (* Наші ціни на розробку якісного інтернет-магазину завжди будуть нижчими пропозицій інших веб-студій).

Ціна послуги з наповнення інтернет-магазину – від 20 грн / поз. 

Якщо ви хочете ефективно розкрутити свій інтернет магазин, то це потрібно робити в усіх напрямках, а саме:

  • контекстна реклама в мережі Google (пошукова + КМС), Google Merchant Center;

  • ведення бізнес акаунтів в мережі FaceBook, Instargram і платних рекламних кампаній в них;

  • реєстрація сайту в каталогах, дошках оголошень.

  • e-mail розсилки та ін.

Вибір товару для інтернет-магазину.

Ви вже продавець? Чудово! Це означає, що перед вами не варто такого питання, як вибір асортименту продукції. Але далеко не завжди зустрічаються такі випадки. При виборі товарів вам доведеться розглянути безліч питань:

  • рівень конкуренції в обраній галузі;
  • невисоку віддачу (по крайней мере, на початковому етапі бізнесу);
    сезонну прихильність;
  • нюанси реалізації і доставки і т.д.

У будь-якому випадку, спочатку досконально прораховують можливу віддачу від кожного виду продукції. Вивчайте попит, цільову аудиторію, і тільки потім приступайте до практичних кроків.

Шукаємо постачальників.

Схема пошуку досить проста. Спочатку складаєте список найбільших брендів у вашому напрямку. За їх доменів на місця реалізації продукції або дистриб’юторам в регіонах. Аналізуємо ситуацію, відсіюємо посередників, намагаємося вийти на прямих постачальників. На перших порах можливими труднощами можуть стати ваші малі обсяги. Тому спочатку, може бути, доведеться попрацювати і з посередниками. Або – як варіант – договорити з яким-небудь інтернет-магазином про передачу частини замовлень.

Обираємо домен.

Домен інтернет-магазину – це як фізичну адресу реального магазину, тільки ще важливіше. Так як реальна торгова точка може знаходитися на вулиці з поганим незапомінающімся назвою, але зате в вигідному районі міста. Але специфіка Інтернет-діяльності така, що володіє власними правилами і законами, і приклад з фізичним магазином умовний.

Ваш домен повинен бути таким, що запам’ятовується! Бажано, щоб відображав специфіку вашої діяльності, був коротким і починався з перших букв алфавіту. У вас 2 хороших шляхи: або підбираєте вдалі коріння слів, або придумуєте власний бренд. ​​​

Як працювати.

В першу чергу, весь час дійте. Вивчайте зміни, товар в наявності, цінову політику. Звичайно, чим з великою кількістю постачальників ви працюєте, тим більше різноманітності і справ, які потрібно виконати. На наступних етапах ви зможете вирішувати вже такі питання, як організація своєї служби доставки і оренда складу. Але на початку роботи ви однозначно зіткнетеся з низкою проблем-питань у доставці товарів. Йдемо 3-ма шляхами:

  1. Товар доставляє сам постачальник. Це зручно, якщо обсяги невеликі. Але в цьому випадку ви практично не будете мати націнку.
  2. Послуги кур’єрської фірми. Тут вже уважно знайомтеся з умовами. Основний момент: вибирайте не погодинну оплату, а по «одиниці» – тобто за кожну доставку.
  3. Створення власної кур’єрської служби. Стосується тільки якщо ви маєте стабільні обсяги, власний або орендований склад. Як правило, своїми силами здійснюється доставка по регіону. Якщо потрібно відправити товар в інший регіон, то краще скористатися послугами транспортно-експедиційних компаній.

Система управління контентом.

Основні вимоги до движку вашого сайту: швидкодія, широкий набір функцій, сео-орієнтація (для пошукового просування), зручність роботи з базами товарів (1С), доступність в управлінні.

Часто вам доведеться мати справу з віддаленими працівниками – фрілансерами, яких дуже зручно наймати на разову роботу. ​​​​

Просування і реклама інтернет-магазину

Розкрутка сайту – мало не найважливіший етап. Якщо ви створите прекрасний сайт, але не зумієте донести його до великої кількості людей, то ніякої віддачі від нього не отримаєте. Спершу поставте інформацію про вашому Інтернет-магазині на спеціальних майданчиках (т.зв. прайс-майданчика та листи). Потім почніть використовувати контекстну рекламу. Але найголовніший спосіб просування – це розкрутка сайту інтернет-магазину або пошукове просування (СЕО). Воно вимагає професійного підходу до справи і при належному використанні приносить дуже відчутні результати. Адже не забувайте, що саме пошуковики використовує 80% користувачів для пошуку інформації, і саме з пошукачів приходить якісний трафік на ваш сайт. Тому замовити оптимізацію сайту для вашого інтернет-магазину потрібно у зарекомендавшіх себе проффессионалов.

Замовити створення інтернет-магазину – дуже відповідальне завдання. Він загрожує багатьма труднощами, які при неналежному виконанні замовлення можуть обернутися серйозними збитками майбутнього віртуального підприємства.

До уваги

Особливо зверніть увагу на автоматизацію роботи Інтернет-магазину і просування сайту.

Закладаємо в бюджет:

  • створення інтернет-магазину;
  • розкрутка інтернет магазину;
  • хостинг;
  • покупка домену;
  • закупівля товарів у постачальників;
  • телефон;
  • каса;
  • оренда приміщень;
  • реєстрація;
  • заробітна плата найманим робітникам;
  • інше.

Обов'язковим елементом сайту інтернет-магазину є сторінки з умовами продажу та повернення товару, гарантіями, банківськими реквізитами.
ЮнікВеб
Веб Студія
Термінова Розробка

За основу беремо якісні шаблони

Експертний Підхід

Розробка структури БД товарів

Наповнення Товарами

Якісне наповнення описом товарів

Скільки коштує зробити сайт інтернет-магазин?

Вартість розробки залежить від складових: домен та хостинг, спосіб розробки, обсяг роботи, наповнення описом товарів, просування та інше.